Jul & Nyår ett minne blott...

Ja nu har ju både julen & nyår hunnit passera än en gång....
         Går lite läskigt fort!

                                      

             Men nu har jag bestämt mig för att
2011 ska bli mitt livs mest spännande år hittills!

                        Med förhoppningsvis
många mysiga middagar & sena varma sommarkvällar,
            tillsammans med goda vänner!
              Kanske att det kan hända någonting positivt på jobbfronten också,
                                       vore underbart =)

                             Denna plats kommer förhoppningsvis att 
 fyllas med många år av glädje & minnen för livet!


                                            2011 är ett spännande & pirrigt år i mitt liv!

Det ser ut som att det var lite varmare när bilden togs än vad det är nu...
          Tur är väl att vi är på väg åt rätt håll igen,
                      denna tiden kommer inom "kort"...

        Under tiden får vi bara fortsätta se det positiva av denna årstid...
    Snön lyser fint på backen 
           & de som vill kan åka hur mycket skidor som helst...
                Men bäst av allt, man kan tända fina ljus & mysa under......

Något som finns i denna kasse....
Cherie undrar & försöker nosa sig till svaret ;)


Denna helt underbara filt!

           Jag & syrran
var till Kristinehamn för ett tag sedan, 
      då hon skulle till sjukhuset för att röntga sig...
Så vi passade på att kolla runt lite i affärerna i centrum
           &
tog sen en sväng till MIO.
       
            Vi kom precis innanför dörren
     när vi möttes av ett helt underbart bord fullt av plädar i olika färger.
Lite som när man ser exotiska frukter samlade & man vill bara ta med hem 
                                                                                för att lägga på fruktfatet =)

           Jag tänkte gå förbi,
men ville bara känna på dem lite för att de såg så goa ut & sen var jag fast!
    De var ju så sjukt mjuka sådär så att man inte kan sluta känna på dem ;)
Så ja två vita fick följa med hem & de har varit riktigt uppskattade hemma!

   Jag får höra minst en gång om dagen, men gud så sköna filtar....
De är lagom tjocka & har en god tyngd,
          så att det känns att man har någonting över sig & värmen...
                 ja de värmer helt otroligt skönt. Lugnt mitt bästa filtköp hittills!
Jag råkar vara tokig i filtar, fryser nästan året om....
Mitt motto lyder...Det kan aldrig bli för varmt ;)

          Hoppas ni alla haft en riktigt underbar jul & nyår, det hade jag!
   Kommer nog lite bilder längre fram,
 har inte så många men det vet jag en som har,
                                          som tog mycket bilder.
         hoppas att jag får dem med =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0