Försöker se lite positivt...

Ja det nya året kunde ju ha börjat enormt mycket bättre,
              men vi kan ju tyvärr inte bestämma vårt öde...

Det har hunnit hända lite roliga saker sedan mitt förra inlägg iaf...
            En av sakerna är förändringarna på denna plats

                                                                          

Det känns nästan inte sant,
           men vårat hus har börjat ta form på denna tomt.
När jag är inne i huset & går omkring, 
       får det mig för en liten stund att glömma allt tråkigt...
              Ja det är en hel del val & räknande,
   men just nu är det värt allt!

Jag känner att det här är vad jag behöver just nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Så spännande gumman =)



Fint det blir! Kram, längtar efter er.



Vi har varit sjuka så mycket nu på sista tiden, men snart hoppas vi på att kunna bjuda hem er igen.

2011-02-20 @ 18:06:20
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0