Vaniljyoughurt & cocos skrubb






Lite egentid & kroppsvård



Igår satte jag igång en tränings dvd med Blossom >Back to basic,
       som jag lånat av syrran =)
Vet att det är på tiden att börja lite smått med träningen,
        min kropp behöver det! 
Kände mig riktigt hurtig för en gångs skull, hoppas att jag kan hålla det....
 
Sen på eftermiddagen bar det av till jobbet för att kolla på kläder från PULZ,
           en leverantör kom för att visa.
De hade mycket fina kläder som kommer in nu framöver...längtar =)

Efter det fick jag mig lite nya slingor & en behövlig klippning, hjälp på traven att känna sig lite piggare & fräschare

Var ett bra avslut på gårdagen.

Efter en jobbig natt med lite sömn
(tack vare min underbart tokiga kissekatt) & en dags jobbande
så har jag precis filat mina naglar & målat dem....väldigt skön känsla =)
                         De såg inget vidare ut innan.

Nu sitter jag & skriver lite här på min blogg & tar mig lite vaniljyoughurt,
     ska snart ta mig en kopp grönt Te...mmm

Funderar på om februari månad ska kunna bli en lite nyttigare början
            för mig & min hälsa.

En bra början på det för mig kan vara.....

Promenader
Någon slags styrketräning
Cocos skrubb
Friska doftljus
Grönt Te 
Ansiktsmask                           
           

Sen så skadar det ju inte att fylla på med fler fina kläder =)
Detta är två nya goodies...
                           
 
                                       Självklart kommer de från my job.. The dressingroom

Nu börjar mitt Te att ta slut och likaså min vakna tid denna kväll....
                    Hej & god natt

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Sundare framtid röstar jag också för! Jag skulle vilja ha en sådan där Zumbavideo - det ser så jäkla skoj ut och NYTTIGT!

2010-02-04 @ 22:57:12
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Scary... var det inte läskigt att göra blodanalysen? Är det som ett blodprov som de kollar då eller?

2010-02-10 @ 22:15:49
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Måsbarnet

Hehe, "skönt att höra" att andra katter också kan vara tokiga i sladdar! Han var allt bra go Gosen.



Hälsa gärna grattis i efterskott till Johan!



Kram

2010-02-17 @ 22:14:53
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0