Happy new year

                                     Ja nu har det hunnit bli 2010.....
                   & jag börjar året med att lyssna på Poison med Alice Cooper.

Passar även på att kolla igenom gårdagens kort,
                        som kommer att bli en påminnelse för en riktigt mysig kväll.






              Vi fick ju en trevlig inbjudan att komma hem till Anna & Nisse på nyår, 
                     vilket vi givetvis tackade ja till!

                Min kväll var nära en katastrof när mitt hår bara ville bråka med mig,
var väldigt nära att jag blev kvar hemma
                                      Konstigt vad hår ska kunna förstöra...haha
Men fick höra att det var fler än jag som hade haft det likadant,
    skönt att slippa vara den enda iaf.

             När jag och Johan väl kom fram välkommmnade ett väldigt trevligt sällskap oss
                        & ett bord fullt med skaldjur, vitlöksbröd, gottigt klet, kex m.m ;)
Så det var bara att hugga in, kan lova att vi var i himmelriket.
              Det är ju så gudomligt gott med skaldjur och en massa tillbehör till.
                               På ett sätt så enkelt men ändå så lyxigt, så ska det vara!

Efter maten så plockade vi undan lite
            och det roliga är att faktiskt Johan hjälpte till, självmant.

                                          


                                                                     Albin spexade för oss också =)
                            
                                                                             


För att inte få Albin & Nova att tröttna under kvällen så hade de inhyrda mänskliga gungor...
                              
                                        


                                                                 Vi vuxna roade oss själva



             Lagom till tolvslaget gjorde vi oss iordning för att gå ut,
                                                           ja vi kom ju ut nån minut efter...
                                     Amatörernas afton...haha
                                 
           Men det blev ju ett nytt år iaf & vi fick skåla & se fina fyrverkerier.


                    
                                        
 
                                                               Några bilder av vår nyårsafton!


                        Hoppas att ni alla hade lika trevligt som oss.



Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Vilket härligt blogginlägg Jessie! Jag blev så glad över att läsa det och se alla fina bilder. Hoppas det är okej att jag länkar till dig i mitt nyårsinlägg som jag ska göra strax.



Puss

2010-01-02 @ 18:35:15
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Lina F

Svar: Ja, vad kul! :) Kan prata med syrran om det.

2010-01-06 @ 18:04:54
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0