Starboys & Nyanser av brunt...

                              STARBOYS OH YES!
                   

         Ikväll har jag varit med jobbet på julbord.
  Vi var på Starboys på Nöjesfabriken, det var helt suveränt! Tack Anna =)
         Det är något vi aldrig kommer att glömma...
   Killarna i Starboys är ju så grymt sköna, skrattar bara jag tänker på dem.

Kvällen till ära invigde jag mitt senaste inköp av klänning,
      som jag hittade på MQ.
Den är ur deras Stockholm sortiment & riktigt fin =)

                   
   Håret lät jag vara enkelt, syrran gjorde lite Hollywood lockar på mig,
          de höll sådär i mitt självstrip..haha
      Sen hade jag lite pärlvit & stålgrå ögonskugga.
                         Enkelt, men alldeles lagom =)

 Kallar dessa bilder, olika nyanser av brunt...

Nej nu har mitt Te hunnit svalna,
       medan jag bloggade & åt upp mina klementiner.
Får värma på det lite & sen blir det julkalendern innan jag intar sovläge... 
 Mina mysiga te-muggar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0