Ljus i allt mörker...

      Nu när denna mörka tid är kommen, är det tur att värmeljusen finns!
  De hjälper iaf mig att se det på den ljusa sidan...de både värmer, ger ljus & skapar en mysig atmosfär =)
 Även snön ger sitt ljus & hjälper mig få den mysiga julstämmning jag vill ha.



  På tal om jul...årets julklapp som jag önskar mig är, goda nyheter & glädje!
Då blir jag nöjd =)

Skulle iof vilja få tag på denna kavaj &...

      

        denna helt underbart snygga kappa!

                                             

                  Om jag skulle välja ut en kändis garderob som skulle kunna uppfylla många av mina drömmar angående kläder , så är det helt klart Victoria Beckhams garderob jag väljer & vill ha!
                 Hon har haft en hel del snygga kläder genom åren i rampljuset.

                                      Nu är det nog dags för drömmar igen...Zzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0