Nyinkommet

Hej nu kommer det äntligen en bild med kläder från mitt jobb,     
The dressingroom (skoghall)




På denna bilden har jag på mig kläder från

ESENZE
  -klänning 599:- 
Phobia -Knytskärp 499:-  
OXMO -leggings 249:-  Finns även i färgerna, svart och lila


Idag har jag också införskaffat mig lite fina blommor till hemmet, mysigt att göra det lite hemtrevligare =)
Köpte mig en glasvas och vita dekorationssten till och satte i kritvita tulpaner. Supernice.
Skönt att göra det lite vårfint, då kanske man kan locka hit den nån gång...  
   *vill tro*



Ska försöka skriva lite oftare och lägga in mer bilder, men jag hinner ju inte med allt...
Är en riktig tidsoptimist =/

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mycket det gör med lite blommor! Jättefint blev det! Ska nog också köpa hem lite blommor... Kram

2009-04-02 @ 19:01:31
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK! Kram Yster

2009-04-11 @ 13:15:24
Postat av: Tezzie

Nu får du allt ta och uppdatera här på bloggen, och se till att klippa mig kram yster

2009-04-16 @ 13:19:59
URL: http://tezzies.blogg.se/
Postat av: Marina

Den klänningen var riktigt snygg!

2009-04-16 @ 13:21:40
URL: http://qute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0