Lite Jessie style


De här två bilderna är ju helt underbara
Helt i min stil, som taget ur mitt huvud

Älskar stenkänslan och det enkla, men ändå så exclusiva utseendet

Wohoo kolla utsikten! Vore inte helt fel att bo så...


Detta huset är ju helt magiskt, snyggt o suvve utsikt =)



Sådana solsängar bara måste jag ha, när jag väl skaffat mig ett hus.
Ligga där o bara njuta av solen och naturen...

Ja, sen så har jag ju en enorm kärlek till oljelampor. Jag kan helt enkelt inte få nog av dem, de är ju så jäkla snygga. Mysfaktorn är ett faktum med sådana hemma.


Sen så har vi lite bilder hemifrån mig, gillar stilrena saker.
I mitten är det ett skohorn från Menu, jag har beställt ett men det kommer ju aldrig...
Väntar som en besatt.



Så nu har du fått en liten inblick i hur min stil ser ut.

Kommentarer
Postat av: Måsbarnet

Du har det så fint i ordning på balkongen. Och överallt förresten ;)



Jag har en del planer för vår inglasade altan. Hoppas jag får tummen ur och fixar iordning det så innan sommaren. Ska bland annat måla allt träfärgat i vitt. Det är ju liggande panel bakom soffan där ute så jag tror det blir snyggt med vitt där. Vad tror du som har koll?



Vore inte alls dumt att bo med den utsikten du visade här över! Känns som både du och jag har hjärtan som dunkar lite extra för havsutsikt.



Albin går inte själv än men är väldigt stadig när han håller oss i händerna eller går ut efter bord och stolar. :)



2009-04-20 @ 08:37:15
URL: http://withlovefrom.blogg.se/
Postat av: Tezzie

Hejsan sis barnen saknar er om ni vill kan ni väll titta innbehöver inte vara länge kram kram

2009-04-20 @ 14:08:55
URL: http://tezzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0